Strategie · 24. maart 2020
Een tijdje terug schreven wij een blog over influencer marketing. In deze blog bespraken we of influencer marketing ook past bij jouw bedrijf. Als je inmiddels de indruk hebt dat influencer markting jou succes kan gaan opleveren, vraag je je wellicht af waar je moet beginnen. We kennen allemaal de negatieve verhalen die vaak in het nieuws geweest zijn: Infuencers die volgers kopen, uit zijn op gratis producten en zo veel mogelijk betaalde opdrachten doen. Maar influencer marketing kan juist...

Instagram · 01. februari 2020
Gebruik jij al hashtags op Instagram? Hastags werken goed om je bereik te vergroten. Als je hashtags gebruik, kijk dan eens in je statistieken per foto: Hoeveel bereik heb jij aan je hashtags te danken? Gebruik je ze nog niet of wil je je het bereik met jouw hashtags vergroten? Lees dan verder! HET BELANG VAN HASHTAGS  Laten we beginnen met waarom hashtags eigenlijk belangrijk zijn. Op Instagram zorgen hashtags ervoor dat jouw foto vindbaar wordt. Mensen kunnen op Instagram zoeken op hashtags...

Strategie · 12. november 2019
Ben jij al klaar voor 2020? Het einde van het jaar nadert weer! Dit het moment om even terug te blikken en vooruit te kijken! Hoe was jouw 2019? Heb jij al je sales en marketing doeleinden gehaald? Vandaag kijken we vooruit én een klein beetje terug. Want door naar het afgelopen jaar te kijken en ervan te leren, wordt 2020 nog succesvoller! Zo zorgen dat we samen startklaar zijn voor 2020. Want een goede start, is het halve werk! 

Instagram · 14. juni 2019
Instagram gaat hard! Steeds meer mensen gebruiken Instagram. Het is een van de populairste platformen van dit moment. Wereldwijd maken er al meer dan een miljard mensen gebruik van Instagram. Meer dan 500 miljoen mensen gebruiken Instagram zelfs dagelijks! Daarnaast is er op Instagram veel meer engagement dan op andere social media kanalen. Hoog tijd dus om Instagram optimaal in te zetten voor jouw bedrijf!

07. februari 2019
Ken je dat gevoel? Je hebt een nieuw product of een aanbieding en je werkt hard en lang aan een campagne. Je wilt je product natuurlijk promoten en zorgen dat iedereen dit wil kopen. Na veel moeite zet je alles live! Maar als je dan uiteindelijk naar de resultaten van je campagne kijkt, had je er toch wat meer van verwacht. Het valt een beetje tegen. Hoe komt het dat de ene campagne uitstekend loopt, terwijl bij de andere resultaten achter blijven? Vandaag bespreken we met jou 5 dingen die ervoo

Instagram · 06. januari 2019
Heb jij al een Instagram account voor je bedrijf of wil je er een account voor gaan opzetten? Zorg er dan voor dat je je strategie helder hebt. Instagram is veel meer dan alleen een foto wall. Als je succes wilt behalen met Instagram heb je meer nodig dan een account en wat foto's om te posten. je vraagt je nu misschien af, waarom zou ik mijn tijd steken in het uitschrijven van een strategie voor Instagram? Ik heb het al zo druk! Ik plaats gewoon interessante foto's en dan volgt de rest vanzelf.

20. november 2018
Influencer marketing. Ben je er al mee bekend? Wellicht heb je er al ervaring mee, of denk je erover na. Bij het woord influencer denk je al snel aan mooie Instagram accounts met heel veel volgers. Maar influencer marketing is veel meer dan dat. Omdat ik zelf bekend ben met beide kanten van influencer marketing (influencer zijn en influencers vinden) help ik je vandaag op weg! Past influencer marketing ook bij jouw bedrijf?

30. oktober 2018
Nieuwe klanten vinden, of gevonden worden door nieuwe klanten kan best wel lastig zijn. Er zijn heel veel methodes die je kunt inzetten om je sales te verhogen. Vandaag focussen we op de waarde van e-mailmarketing voor jouw bedrijf. Heb je veel leads, maar vind je het lastig om te zorgen dat zij ook daadwerkelijk klant worden? Of heb je een e-maillijst, maar behaal je nog geen optimaal resultaat met jouw mailings? In welke fase je ook bent: E-mailmarketing is een krachtig instrument.

Website · 09. augustus 2018
Tegenwoordig ben je als bedrijf bijna verplicht om een website te hebben. Het internet is namelijk de grootste bron van informatie voor iedereen geworden. Heb je dus geen website, dan is er een grote mogelijkheid dat mensen je niet vinden. Óf je wel kennen van naam, maar na onderzoek op het internet meer weten van jouw concurrent dan van jou, en daardoor voor hen kiezen. Het belang van een website is voor de meeste mensen overduidelijk, maar hoe maak je een goede website?

06. mei 2018
Toen wij Morse Digital begonnen wisten we dat we in ieder geval 1 grote uitdaging zouden krijgen: Netwerken! We kletsen graag, maar zijn niet gewend aan netwerken op sales niveau voor je eigen bedrijf. Als ik dacht aan netwerken, zag ik vooral netwerkbijeenkomsten voor me. En mensen die op feestjes vol enthousiasme vertellen over wat ze voor je kunnen betekenen? Herkenbaar?

Meer weergeven